Lapas

otrdiena, 2013. gada 27. augusts

Eksperimenti virtuvē pieaugušajiem un rudens!

Ilgojos pēc drauga, ar ko kopā virtuvē izmēģināt jaunas, nepieredzētas receptes.

Nezinu, vai tās ir sekas tam, ka lielākoties ciemiņiem gatavoju es (kopš pārvākšanās uz Lietuvu, jāatzīst, restorānu apmeklējumi ļauj man ievilkt elpu), vai ka Lietuvas pārtkas veikali pagaidām neatbilst manām ekspektācijām par interesantu sortimentu vai tam, ka manā redzes lokā nonāk aizvien sarežģītākas receptes.

Varbūt tāpēc, ka zviedru draudzene publicē fotogrāfijas no savām šādām draudzeņu kopā gatavošanām..

Varbūt arī tā vienkārši ir sajūta, ka ar sarunām nepietiek, ka gribas kopā "darīt""!



Oficiālajā sarakstā pagaidām ir flambētas tīģergarneles, flambētas pankūkas un paštaisīti eklēri :)) Bet es esmu atvērta jebkura ciemiņa ieteikumiem!

Ceru, ka rudens un ziema atnesīs gana daudz viesu, ar ko īstenot šo iegribu. Meita katru dienu ilgojās pēc pikošanās, es saku, pagaidi - izbaudīsm rudeni! Jā, rudens sākas un man par to prieks!

12 comments:

  1. Beta: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) "Meita katru dienu ilgojās pēc pikošanās, es saku, pagaidi - izbaudīsm rudeni! Jā, rudens sākas un man par to prieks! "

    AK, TU BAUDĪTĀJA! PRIEKS!

    AtbildētDzēst
  2. Eklēri mūsmājās jau ir tapuši. :) Ar receptēm varam padalīties. Bet 2 saimnieces virtuvē?.. Nēēēē. Ar baudu gatavoju vienatnē. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kā tu viņus piepildīji? Recepte jaunajās četrās sezonās ir, tavējās ļoti atšķiras? Nu, tur jābūt īpašam klikšķim, lai varētu pie plīts draudzēties ;) Un no paša sākuma jādefinē, kurš šefs un kurš palīgs :D

      Dzēst
    2. Iepilda ar "šprici". Mums gan bija tādi mazi eklērīši, nezinu kā būtu lielākos. Bet ceru, ka tāpat vien būtu. :) Un caurumu izrubina!

      Dzēst
  3. Eklēri, tas taču ir tiiiik vienkārši! Tur vispār nav ko darīt... :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Eklēri ir par nevis sarežģītību, bet par iemīļota deserta gatavošanas prieka dalīšanu :)) Tiesa, viens, gan man nav skaidrs - kā viņus piepilda?

      Dzēst
  4. Ar to pašu ierīci, ar kuru taisa (izspiež) krēma puķes uz tortes. Neesmu taisījusi garenas formas, bet piciņas, ar tam nebija problēmu.
    Man trakākais likās uztaisīt mīklu - izklausās sarežģītāk, nekā ir patiesībā.
    Dace :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīkla būs tāda pati kā čurosiem, no tās man arī sākumā bija bail, bet es nesaprotu, kur rodās caurums,pa kuru iepildīt to pildījumu? :))

      Dzēst
  5. Eklēriem vienā galā caurumu izrubina ar nazi un tad ar konditorejas šprici iespiež krēmu. Vēl labāk ir plēves konditorejas maisiņi (Latvijā pirku Gemosā), tie ir parocīgāki. Galvenais ēdot pamanīt, kurā galā ir tas caurums un sākt ēst no turienes, lai pildījms nesprūk ārā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es līdz šim nekad ēdot eklērus nebiju pamanījusi tur caurumu :D paldies!

      Dzēst
  6. eh, cik labi, ka man nav draugu. tapēc man atkrīt domas, par to, lai ar kādu ko kopā sadarītu. Citreiz ļoti prasās, bet labi iztieku bez.
    Ar eklēriem kā ar vēja kūkām, izurbina caurumu un spiež tik iekšā krēmu vai ko vēlas.
    Ko nozīmē "flambēts"?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. no sirds un pieredzes iesaku kādu draugu tomēr ieviest :)

      flambēts ir apdedzināts uz pannas alkaholā!

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest