Lapas

ceturtdiena, 2013. gada 8. augusts

Paštaisīti kāpostu čipši un cūku pupas

Šodien beidzot zemnieku tirdziņā bija Kale - lapu kāposts. Zemnieks, ieraudzījis, mani stāvam rindā, pārtrauca sarunu ar klientu un nedaudz tramīgi pievēra manu uzmanību: jesķ u nas sevodņa kaļe (mums ir šodien lapu kāposts). Paņēmu visu, kas viņiem bija, pārējie rindā stāvošie nobrīnījās un sāka prasīt, kas tas ir :) 






Rītdien zaļā kokteiļa pamatsastāvdaļa būs beidzot nevis spināti, bet lapu kāposts! Noblanšēju un sagatavoju saldēšanai jau pāris "galviņas" un izmēģināju uztaisīt izslavētos lapu kāpostu čipšus! Tie ir patiess brīnums! Un gardi! Šoreiz ar sāli, bet jau jūtu kā garšos ar ķiplokiem un sieru un čili!

Te, Ilze pastāsta kā tos gatavot!

Kāda cita zemniece ieraudzījusi mani sveicinās un ceļ no galdapakšas ārā cūku pupas ar pākstīm, jo parasti šeit tās tirgo bez. (Vispār šeit cūku pupas tiek uzskatītas par bezmaz delikatesi un ēdienu, ko ēd tikai "feinšmekeri".) Bet viņa zina, ka man daudz labāk garšo ar pākstīm un blakus esošā pārdevēja saka: nu tad jums vienu skumbriju, ja?

Ceturtdienās es jūtos ļoti labi! Tad allaž žēl, ka nedēļas nogalē ieplānots atkal kāds ceļojums, tāpēc jāpērk ar saprātu, jo nākamajā dienā līdzi varēs paņemt tikai to, kas ārpus ledusskapja nebojājas.

2 komentāri:

  1. kā var kali saglabāt ziemai? vienkārši sasaldēt,nemazgājot?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. priekš čipšiem nezinu vai var, bet priekš kokteiļiem - es blanšeju pirms saldēšanas

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest