Lapas

otrdiena, 2012. gada 24. janvāris

Atceros savu skolas laiku ļoti labprāt!

Šodien mani nesagatavotu pārsteidza paziņas jautājums, vai mana Montessori izglītības nepieciešamības pārliecība ir kā saistāma ar to, ka es esot "pamatīgi vīlusies  savās bērnības skolas gaitās".
Nemaz jau nerunājot par to, ka "katram savs", šis jautājums man lika lieku reizi atcerēties un saprast, ka pilnīgi visu, ko es rakstu, katrs izlasa savām acīm un ar savu skatījumu! Savu skolas laiku atceros ar lielu prieku, pateicību, gandarījumu, sajūsmu un nedaudz nostaļģijas, bet tas neliedz man ignorēt progresu,kas skāris, cita starpā, arī izglītības jomu. 


Šis video (angļu valodā), kas man šķita jau gana vecs un visu redzēts, vizuāli atspoguļo proecesu, kā mainījušies izglītības mērķi un  kā procesam jāmainās līdzi.









Arī "parastās skolas" ir ļoti mainījušās kopš es tur mācījos, protams, tomēr es apzināti (šobrīd), ja vien man būtu izvēle, laistu savu bērnu Montessori skolā. Kristāna šobrīd apmeklē Montessori dārziņu un mājās izmantojam šīs filozofijas "paņēmienus". 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest