Lapas

piektdiena, 2012. gada 5. oktobris

Kāpēc nedrīkst dāvināt pannas sievietēm?

Nesaprotu, kāpēc tiek smīnēts  vai skumts par to, ja sievietei svētkos uzdāvina pannu, kastroli vai putekļusūcēju? Man nupat "ļoti gribu, bet var iztikt bez" virtuves tehnikas sarakstā jau ir sakrājušies tik daudz punkti, ka pašai to visu pirkt varētu būt bezatbildīga rīcība pret ģimenes budžetu. Katrā ziņā Gemoss dāvanu karte noteikti ir piemērotāka un personiskākā kā T/P Alfa vai tamlīdzīgie :)) Gemosā lēnvāres katlu vai stāvblenderi nenopirksi, bet marcipāna veidošanas masu un piederumus (mans jaunākais pirkums) gan ;)


7 komentāri:

  1. esmu ar mieru saņemt pannu no mammas, vīramātes, draudzenes, bet ne no vīra :) Man liekas, ka tiek vīpsnāts tieši par to, ja vīrs dāvina :) No vīra gribas kaut ko sirsnīgāku :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oij, ar lielāko prieku saņemtu Blendtec blenderi, lai mūsu kopīgie biezkokteiļi vēl sirsnīgāki sanāk :D kas var būt sirsnīgāks par hobija atbalstīšanu? 8-) Vīra dāvinātais trauku komplekts, piemēram, man arī ir ļoti mīļa dāvana. varbūt tā domāju, jo bieži pārvācamies un sirsnīgās lietas, piemēram, šoreiz vispār nemaz nav izpakotas :D

      Dzēst
  2. es teiktu te ir runa par to pašu ļoti aktuālo līdztiesību. dāvinot sievietei pannu (it kā) tiek norādīts - viņas vieta ir virtuvē pie plīts. Vai tad ne tā?

    P.S. Personīgi man nekas nav iebilstams, ja man dāvina aktuālu virtuves vai mājas tehniku. Tikai priecājos!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nez ko man norādīja, kad dāvināja fotogrāfētājiem pielāgotu ārējo cietni? 8-) ;)

      Dzēst
    2. mmm, varbūt to, ka Tev vajadzētu vairāk fotografēt. :)

      Dzēst
  3. ja gribi izvairīties no dzimumu stereotipiem, kāpēc nedāvini vīram virtuves lietas - un tieši tās, ko arī Tev pašai tik ļoti kārojas? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nevaru atkost vai tu mani te ķircini vai nē :)

      ja nē, tad nedāvinu viņam lietas, ko viņš pats nelieto un pat nosaukumu (piem., lēnvāris vai crockpot) nezinātu, bet gan tās, ko viņš var lietot, bet arī neko sirsnīgu, fakts - sirsnīgākā pēdējo laiku dāvana laikam ir Speedmintona komplekts, toties to kopīgi lietojam, cik nu spējam :)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest