Lapas

sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

Tenerife, 5. diena - Loro Parque

Didzis palika viesnīcā ārstēt savu  muguru, mēs ar Kristiānu devāmies uz salas lielāko zoo dārzu "Loro Parque". Patika ļoti. Papagaiļu šovs nebija tā vērts un ēstuvēs ēdiens vai nu ļoti dārgs (nezinu par garšu) vai norijams, ne izbaudāms, bet tas nepārsteidza nesagatavotas mūs, jo saldējums jau jebkur ir saldējums :)


Sākām apmeklējumu, bet, protams, ka ar akvāriju, protams. Pingvīni Tenerifē bija atsvaidzinoši un, ja atmiņa mani neviļ, no visām neskaitāmajām reizēm, ko esam redzējuši pingvīnus, šeit bija visvairāk dažādu sugu, veidu un paskatu. Apkārt pingvīnu mākslīgajai salai rotē slīdošā grīda, ideāls veids, kā izvairīties no drūzmēšanās, snieg mākslīgais (?) sniegs no "debesīm", ļoti tuvu var vērot nirstošos pingvīnus, jūras zvaigznes utaml. Fantastiski.   










Viss pārējais akvārijs arī bija fantastisks, man nez kāpēc šķiet, ka tas bija citā ēkā, bet vairs neatceros :) 

















Zemūdens tunelis, kas ļāva ļoti detalizēti apskatīt haizivis un citus zvērus  - iespaidīgs! 










Šis papagailis un Kristiāna kādas 20 min sarunājās savstarpēji apmainoties ar "Hola" (Spāniski - sveiki)



Viena no iguānām, kas Kristiānai patika ļoti. Kristiānas iztēle ir ļoti dzīva un katru dienu viņa sāk kā savādāks dzīvnieks, uzvedas attiecīgi un sagaida atbilstošu attieksmi. Vairākas dienas no vietas Kristiāna iedomājas sevi esam iguāna.






Jūras lauvu šovs, par spīti manām šaubām, Kristiānai ļoti patika, vairākas reizes dzirdēju tādus sajūsmas spiedzienus, kā nekad iepriekš.






Delfīnu šovs vairs neizraisīja sajūsmas izsaucienus, otreiz neietu, bet Kristiāna, protams, teica, ka viņai patika. Es, iespējams, esmu mūžā pārāk daudz dresētus delfīnus redzējusi :) 






Šito papagaili man nezināmu iemeslu dēļ Kristiāna vēroja teju stundu, kamēr man pazuda pacietība :)



No savas bērnības atceros pāvu ar atvērtu asti kā vienu no pasaules brīnumiem. Kopš ar mums ir brīnums Kristiāna, visur, kur esam redzējuši pāvus, tie ir bijuši ar atvērtām astēm. Skaista rota, bet balss gan griezīga.





Sensori tiek iepazītas vienas no ieejas durvīm atvērtaja putnu zonā






Fotogrāfijā, diemžēl, nevar redzēt fantastisko rozā un zaļā kontrastu



Orhideju dārzā Kristiāna lika man fotogrāfēt bet mitas un teica, ka šīs bildes noteikti jāparāda tētim. Iespējams, tāpēc, ka redzējusi Didzi man visbiežāk dāvinam orhidejas




Vaļhaizivju šovs bija iespaidīgs. Nesēdiet pirmajās rindās un arī ne pirmajās uzreiz aiz "apšļakstīšanas zonas"



Pēc zoodārza  - svēta lieta, jāatrod slēpnis un jāievieto tur no Rīgas caur Stokholmu ceļojušais TB. 



Šis slēpnis paliks īpaši mīļā atmiņā, jo ir pirmais, kuru Kristiāna pati atrada, pirms es to vēl biju izdarījusi. Sajūsma un enerģija, ar kādu tika mesti āra akmeņi no sienas, lika man mulsi raudzīties apkārt, vai kāds mūs nevēro!




Liekam iekšā TB un dodamies pie tēta uz pilsētas centru, lai dotos atpakaļ uz  Tenerifes austrumiem



1 komentārs:

  1. www.mammassmaids.net2012. gada 9. jūnijs 19:22

    Man arī tur patiktu!
    Vienmēr apbrīnoju Tavu pacietību un spēju nesteidzināt Kristiānu un ļaut viņai izpētīt interesējošās lietas. :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest