Lapas

sestdiena, 2013. gada 13. aprīlis

Balkondārzniecība

Joprojām esmu sajūsmā par visu jauno, ko mums atnes dzīvošana dzīvoklī. Lifts un kāpnes, jumti un skats pāri pilsētai, pilsētas parki un pastaigu celiņš gar upi. "Citiem cilvēkiem taču arī vajag drēbes" skaidro Kristiāna mūsu joprojām neapsīkušo "dekluterēšanos".

Balkondārzniecība ir mana jaunākā aizraušanās, līdz šim, tiesa, ļoti teorētiska, bet ritdien tā kļūs praktiska. Mums te ir divi( atvērtais un iestiklotais) lieli balkoni un rītdien stādīsim un sēsim. Vispirms jau visu to, lai sastāvdaļas citam no jaunajiem hobijiem (zaļie kokteiļi) varētu plūkt no sava dārza, nevis braukt pakaļ nezinkur. Tad mana mamma solījusi arī vēl šo to mums sagādāt, kas arī smukumam derēs :)

Kāds no jums nodarbojas ar balkondārzniecību un ir ticis tālāk par salātiem un baziliku? :)

Te es krāju savas iedvesmas balkondārzniecībai - http://pinterest.com/ligakrista/urban-life/

3 komentāri:

  1. parasti mans tēvs audzē i piparus, timiānu, baziliku, tomātus u.c. puķes, protams, tad kad tas viss saaudzis, tad ved uz laukiem dobē rakt, bet tas jau cits stāsts.Bet audzēt var drošvien visu, kas aug mūsu, jūsu klimatā. :)

    AtbildētDzēst
  2. šaubos, vai audzēt pilsētā uz atklātā balkona ir laba doma:)
    tāpēc aug tikai istabas puķes pa vasaru uz balkona

    AtbildētDzēst
  3. Diemžēl neesmu tikusi tālāk, bet noteikti mēģini! Lai izdodas un ziņo rezultātus!:)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest