Lapas

piektdiena, 2011. gada 20. maijs

Tikko sapratu, ka pēdējais laiks nopirkt jaunus kalnu zābakus.

Jūnija pirmā nedēļa tiek pavadīta Norvēģijas fjordos.

Flåm Flam Fjord
Tā kā organizatoru sastādītā programma īsti, lai neteiktu nemaz, neatbilst ģimenes ar 2gadīgu bērnu dienas ritmam, man tagad jāatrod interesantās vietas un aktivitātes pa ceļam no Stokholmas uz Gudvangen, jo 13stundas bez apstājas mašīnā nav ģimenes mikroklimatam draudzīgi un aktivitātes "tajā galā", jo citiem diena sākšoties ap 12 - lieki teikt,ka līdz tam ir kā minimums 4 stundas,  ko mēs jau būsim nomodā.

Varbūt kāds ir apmeklējis Nærøyfjord vai Sognefjord un zina ko ieteikt?

Šoreiz mēģināšu atstāt paliekošāku vērtību nekā par Rodas salas braucienu. Pēc ceļojuma jau diezin vai interese būs, tāpēc jāraksta kamēr gribas:) Izmantošu šo lapu arī sev par plānotāju, tamdēļ, ir risks,ka te būs rakstīts vairāk kā daudziem no jums interesēs.

1. diena ceļš līdz Gudvangen - jāizdomā, ko pa ceļam apskatīt,lai ceļu izstieptu uz 2 dienām :)
Atradu viesnīcu 8km no robežas - daudz stāstu  dzirdēts par to,kā cilvēku iedomātā līnija drastiski maina cenas!

Norvēģijas mājiņa uz 5 dienām

Flam
2. diena Izbrauciens pa fjordiem maršrutā Gudvangen - Flam - izbrauciens sākas 10:30 , Flam esam 12:40; atpakaļ visi brauc 13:20 (15:30), ir iespēja braukt 15:10 (17:20)

3. diena Izbrauciens pa fjordiem maršrutā Gudvangen - Kaupanger - Lærdal - izbrauciens sākas 12:00 tikai, jāsagatavojas rīta pārgājienam :) 15:00 esam Laerdal, atpakaļ dodamies ar auto, izbaudot arī ciematiņus un ainavas pa ceļam

The Flam Railway
4. diena 3 stundu izbrauciens ar "kautkādu tur" pasaules slaveno vilcienu - Mani īpaši nesajūsmina iespēja skatīties skaistus skatus 3 stundu garumā caur vilciena logu, pat ja visas pasaules tūristi to vien alkst darīt. Šai dienai būs jāatrod sakarīga alternatīva.

5. diena - vai nu ceļš atpakaļ uz Stokholmu, vai tomēr, ja ļoti paticis - paliekam vēl vienu dienu.

2 komentāri:

1. Diemžēl nevaru Tev dot padomus par fjordiem, taču kā parasti un uzticīgi uzcītīgi esmu šeit un lasu :) katrā ziņā izklausās ļoto labi, jau gaidu atsauksmes, kad būsiet atpakaļ! Un jā... tas arī nozīmē to, ka 5 dienas kā minimums lasīšu šeit vecas ziņas... :)

AtbildētDzēst
  2. Rasa dzīvo Norvēģijā. Rasa varētu zināt daudz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...