Lapas

trešdiena, 2011. gada 16. marts

Izvēlies, ko vēlies.

Par domu spēka iedarbību nebūtu tā kā vairs ko diskutēt, ne? 
Šoreiz par to sadaļu, ka man patīk aukstums, ziema.


Ir skaidrs, ka braukt dzīvot uz dienvidiem no Latvijas es būtu piekritusi tikai tad, ja dzīves vieta būtu Alpos, bet šejienes ziema nebeidz priecēt pat tad, kad ir pavasaris, spīd saule un putni čivina kā traki (pagalmā šodien zīlītes klasiskās, trīs dzeņi un vēl kaut kas neatpazīts priecē mūsu ausis) - proti - sniegs un ledus nekūst! Nebrīnos es par mājas ziemeļu pusi, kur celiņu līdz auto un pastkastei dauzam ar leduscirtņiem, bet arī terase uz dienvidiem klāta ar sniegu tikpat daudz kā pirms nedēļas :) Amizanti

3 komentāri:

  1. Tas ir labais! Smaidīju par Tavu prieku par joprojām esošo ziemu un klusībā smaidīju par sevi... par to, ka tikko atgriezos no Vācijas, kur ne smakas no sniega, pavasaris pilnā sparā, par pirmajiem sniegpulkstenīšiem un krokusiem balsī spiedzu... tā te sēžu un par mums abām smaidu, Līgucīt! :)

    AtbildētDzēst
  2. PS. Tas anonīms esmu es, Laura :)

    AtbildētDzēst
  3. Atbraucu uz kursiem uz LV - un skat ziema! Man tāds prieks - saku Kristiānai astoņos no rīta - skaties, meitiņ, cik skaisti sasnidzis! ;))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest