Lapas

trešdiena, 2011. gada 12. oktobris

Mazās lietas, kas pastāsta tik daudz

Tādi ikdienišķi sīkumi radu un draugu uzmanībai:

 - Šodien sapratu, kāpēc tajā vienā vasaras naktī, kad skrēju pa meža trasi, nevarēju atrast apgaismoto trasi: izrādās tā tiek izgaismota tikai līdz 22:00.
 - Aptuveni reizi nedēļā nāk aukle, lai mēs ar Didzi tiekam divatā uz randiņu. parasti tas ir bijis kino un vai restorāns, sākot ar šovakaru tas ir mežš, tepat blakus mājām, trase izgaismota. Šodienas bilance: 3km noskrieti, 3km nostaigāti, jo Didža celis liek sevi just nedaudz par daudz.
 - Maizes zupa (no Ķelmēnu rupjmaizes) kopā ar biezpiena putukrējumu garšo fantastiski labi. Šķiet, ka tikpat labi kā bērnībā. Vēl tikai frikadeļu zupa un pildītās gaļas pankūkas varētu garšot labāk, bet šādus ēdienus es (1) esmu par slinku gatavot (2)nemāku gatavot
 - Pirmo reizi ir pienākusi situācija, ka mājās nav vairs ne1 gabala LV maizes. Labi, ka biezpiens nedaudz vēl ir - 6dien jau lidojam uz LV, jāatceras, ka jāsaēdas kārumsieriņi.
 - Šodien izglītoju bērnudārza audzinātājas par Orff pedagoģijas esamību.
 - Kristiāna šorīt, kamēr es kasīju sarmu nost no mašīnas loga, iesaucās: "urrā, cik auksts!"
 - Viens no aspektiem, kur neesmu vienisprātis ar Montessori pedagoģiju, ir pasaku lasīšanas nozīme. Bet vakardien saņemtā grāmata par vielu agregātstāvokļiem Kristiānu fantastiski sajūsmina.Tagad vismaz ticu, ka stāsti par reālo dzīvi var aizraut bērnus, tomēr joprojām uzskatu, ka ir svarīgi lasīt arī īstās pasakas.
 - Vēl viens aspekts, kur es savu viedokli līdz galam neesmu noformulējusi ir "uzslavas/apbalvojumi un to (ne)ietekme", tomēr viens ir skaidrs: draudi nekādā veidā neiedarbojas efektīvi. Es: "Ja tu šitā darīsi, es ņemšu tos zīmuļus tev nost", uz ko saņemu pretī: "ja tu ņemsi nost, es aiziešu pakaļ un paņemšu" :)
 - Šodien Kristiāna saka: "man ir viens trūkums", es: "kāds, meitiņ, ir tavs trūkums?", "man ir nazīša trūkums" (bērnam bija vajadzība atrast plastilīna nazi).

1 komentārs:

  1. Daphne: man ir nazīša trūkums - sasmaidījos! Lai arī šāds vārdu savienojums neatbilst tam, ko K patiesi domāja, taču pārsteidz sarežģītais un pareizais šī teikuma salikums un vārdu savienojums! Zzzuper! :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest