Lapas

trešdiena, 2011. gada 5. oktobris

Ciemiņi virtuvē

Meklēju receptes aiznākamā ciemiņa vizītei (nākamais ir 2 bērnu ģimene, kuri teju visu laiku pavadīs pilsētā un mēs ar viņiem, kuriem vienās svētku vakariņās esmu jau piesolījusi ribiņas:)), kavejos atmiņās par visiem šī gada ciemiņiem un smaidot saprotu, ka  katra no ciemošanās reizēm man asociējas ar kādu ēdienu. Gaileņu risotto, mednieku desiņas, kartupeļi, Martini Asti, ribiņas. Šogad kā minimums vēl 2 ciemiņu tūres paredzētas, kas zi - varbūt saraksts papildināsies ar ko jaunu :)

3 komentāri:

  1. Daphne: nē, nu normāli! Es sapratu! Mani tagad var saukt par kartupeli, kartupeli, vecās mātes frikadeli! Vai nav mīļi?! Paldies, Līgucīt, paldies no sirds!!! :O :))) Vēl krutāks par kartupeli var būt tikai viens viesis - mednieku desiņa, vecās mātes luņķis :)))

    AtbildētDzēst
  2. Beta: tā jau saka, ka viss ir energija. Laikam jau attiecīgais ciemiņš pievelk attiecīgā ēdiena energiju utt.u.t.jpr. TRAKUMS AR TEVI.

    AtbildētDzēst
  3. Ribiņas taisās ciemos:)

    bet es pēc sevis zinu, cik grūti ir sadomāt ēdienu, kad pašiem ir kaut kādi diētiski ierobežojumi, un ja vēl arī ciemiņiem... kaut gan mazuks varonīgi panes, kad mēs blakus ēdam jpgurtu vai kaut ko ar krējumu, piemēram.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest