Lapas

pirmdiena, 2011. gada 24. oktobris

Garlaicīgie mokasīni

Mūsu esošajā mājā ir traki aukstas grīdas, nolēmām, ka pirmo reizi mūžā jāievieš čības mājās. Gribēju visai ģimenei nopirkt mokasīnus (zeķu un češku apvienojums) un visvieglāk, protams, to bija izdarīt bērnam.

Meiteņu sadaļā bija visādas bezgaumības ar helokitijiem un bārbijām, devos uz puiku sadaļu - tur, par laimi, blakus spaidermeniem bija arī jauki gaiši zili mokasīni ar lācīti virsū. Mājas meita man jautā, kāpēc es esmu nopirkusi tieši sādus, uz ko es, īsti nepadomādama par sekām, saku, ka pārējie bija garlaicīgi mokasīni. Katru dienu Kristiāna man prasa, lai es nopērku garlaicīgos mokasīnus. Tā kā pirmie pirktie ir aiznesti uz bērnudārzu, jo ļoti patīk, tad priekš mājas grīdām joprojām mums tādus vajag. Šodien pirkšu.

Skaidrs ir, ka ar to, ko nopirkšu, Kristiāna sapratīs pirmo reizi garlaicīguma konceptu. Riskanti. Kaut nu veikalā patiesi būtu garlaicīgas čības.

2 komentāri:

  1. Daphne: un kāds bija rezultāts mēģinājumam paskaidrot, ka tieši tamdēļ, ka 'garlaicīgas', tās citas netika pirktas?! :)

    AtbildētDzēst
  2. nekāds. vajag garlaicīgos mokasīnus. iespējams, ka man jānodrošina šovakar vārda semantiskās jēgas izskaidrošana :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest