Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 20. oktobris

(Atkal) Aukstums pārsteidza negaidot

Sasniedzu nebijušu pārguruma līmeni 
Šodien, ierodoties Zviedrijā, pēc 6 dienu darbošanās Latvijā (Montessori, pase, tiesības, dakteri, analīzes, mazliet ciemošanās pie radiem un draugiem, savrīgie iepirkumi), tā biju pārgurusi, ka pilnīgi apmaldījos (reizes divas līdz trīs) sabiedriskā transporta labirintos un vesela stunda pagāja, kamēr nonācu atkal pareizajā pieturā.
Nevarētu teikt, ka palīdzēja fakts, ka Kristiāna bija ratos aizmigusi un sasegta ar maniem džemperiem, kā rezultātā es pie +4 grādiem (tikko tak bija vasara!) biju apģērbta klaji neatbilstoši. Mājas +17 arī  nepalīdz atgūt enerģiju, tad nu ceru, ka tuvāko dienu (sākam rīt no rīta) ciemiņi un Stokholmas muzeji mani uzlādēs! Plānoti gan pērtķi, gan tauriņi, gan tehnika :) Vēl vilcienā paspēju alloties gan par sevi, gan konduktoriem, gan pasažieriem, bet to man nav spēka vairs šoreiz izstāstīt. Un jā - tā tumsa ir pārsteidzoša!

5 komentāri:

  1. Liga Krista, iesaku vienu lielisku iespeju, ka kopigi visai gimenei pavadit laiku svetdienas rita. Modernaja muzeja katru svetdienu pl.11.00 ir radosa darbnica berniem vecuma no 2-6 gadiem. Pagajusaja svetdiena bijam, un Odrija bija sajusma! Sakas ar to, ka visi mazie dodas uzklausit lekciju par 2-3 izstades gleznam (sobrid ir Turner, Monet un Twombly gleznas), un pec tam kopigi ar vecakiem dodas uz makslas galeriju, kur mazie izpauz uz papira izstade redzeto. Jaierodas gan pec 10iem, lai butu drosi, ka bus vieta lekcija. http://www.modernamuseet.se/sv/Stockholm/ Lai jums jauka nedelas nogale! :) Aiga

    AtbildētDzēst
  2. man žēl, ka tā arī nesanāca uzlādēties:(

    AtbildētDzēst
  3. Nova - Scrabble mani uzlādēja ļoti!

    AtbildētDzēst
  4. nu, vismaz kaut kas... es vēl vakar MV ķircināju par "atķēris":)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest