Lapas

piektdiena, 2012. gada 17. februāris

Ieraksts ne par bērniem

Rītdien visu dienu ir aukle sarunāta un  mēs ar Didzi dodamies uz kalniem (www.rommealpin.se)! Beidzot, kaut nu tā ziema nebeigtos vēl tik ātri. Es ņemšu sev instruktoru, tikai
nevaru saprast, vai man viņai teikt,ka man ir bailes no kalnu slēpošanas? Katrā ziņā esmu stingri nolēmusi vismaz pamēģināt un  nedaudz maigāk nolēmusi arī, ka man iepatiksies :) Un ja iepatiksies uzreiz, tad svētdien vedīšu Kristiānu uz tuvākiem kalniem ( http://flottsbro.se/index.asp ). Aij, šis ieraksts nebija par bērniem.

Beidzot izlēmu arī par uzturēšanos Tenerifē un izdomāju, ka nav mums šoreiz  nepieciešama pašiem sava mājiņa, tāpat jau mēs visu laiku būsim vai nu paŗgājienos vai ceļā ar auto uz tiem :) Bez virtuves tomēr izlēmu neiztikt, jo mums patīk ēst vēlu naktīs, kad bērns jau guļ, vai arī brokastis uz terases, pa kuru pavērsies šāds skats:


Izejmateriālus priekš mācīšanās par vulkāniem jau esmu sākusi apkopot(visvairāk mani sajūsmina iespēja uzbūvēt no veidošanas masas vulkānu, kas darbojas), vēl jāsaprot, uz kuriem zoo dārziem iesim un gribas sagatavot arī kartiņu materiālu par tur sastopamajiem dažādajiem dzīvniekiem. Par skādi nenāktu arī parunāt par zemes un ūdens formām, jo no lidmašīnas loga tās ļoti labi var redzēt. Nevaru es nerakstīt par bērnu tēmu, izskatās :) Gluži kā teica man draudzene, ka es tagad mājmācības tematam nododos tikpat pašaizliedzīgi kā kādreiz ar algu apmaksātajam darbam. Tiesa.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest